-----Original Message-----
From: Duska Bekker Isakovic [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: August 16, 2001 7:00 PM
To: Miroslav Antic

Postovani gospodine Anticu,

Nadam se da niste skinuli sa liste izvesnu gospodju Hadzikostic koja Vas je ovako lepo
izgrdila te da ce te moci da joj prosledite i ovo moje pismo. Obraticu se Vama,
obzirom da su mi Vasa dela poznatija od dela doticne licnosti i nadam se od srca da
cete obostrano imati nekakve koristi od mojih vidjenja.

*******************************

Nije demokratski ucutkivati drugomisljenike i to VELIKIM slovima i mnostvom znaka
uzvika. Onome ko se jos uvek, i posle svega, pita ''Zasto su bas Srbi svima trn u
oku'', treba nesto vise objasniti o ovome svetu, njemu treba otvoriti oci. Vi ste to
dosledno ucinili Vasim uctivim odgovorom. Jedan takav uctiv odgovor doticna gospodja u
svom okruzenju verovatno nema od koga da dobije o pitanjima stava medjunarodne
zajednice prema Srbima konkretno.

Naravno da Srbi nisu ''svima trn u oku''. Samo jednom delu medjunarodne zajednice -
jesu. To je deo ovoga sveta koji je od pamtiveka odredjivao sudbinu drugim malim
narodima, crtao Atlas i odredjivao granice. Taj manji, ali znacajno bogat deo
medjunarodne zajednice i danas lomi koplja preko ledja drugih malih naroda, ovoga puta
na Balkanu. Tu se kreira ''Velika Evropa'' uz povike ''dobro dosli u familiju
evropskih naroda'', ali morate stajati u redu i cekati nase zeleno svetlo. Sve to pod
kontrolom mocnog kompanjona preko okeana, Amerike. Hipokrizija bogatih, emitovana
preko CNN-a, NBC-ia i drugih svetskih elektronskih stanica, ocito nije doprela do svih
gradjana, tako da ima jos uvek onih koji su skloni da vise veruju retorici interesa
mocnih fabrikanata oruzja koji razoruzavaju da bi naoruzavali. Zato je takvima cast
ako ih neko proglasi otpadnicima svog naroda.

No, nije zameriti gospodji sto nije znala kako su ti isti ''humani cuvari mira''
predvideli 21-i vek upravo njenom rodu - zenama. Postavljajuci ih na visoke funkcije,
(tuzilaca po ad-hoc sudovima, naprimer) dokazuju im kako su ravnopravne. Za uzvrat,
one ce morati kapitalu da dokazu sta one mogu a svoje velike plate one ce moci da
potrose u sopinzima potrosackih drustava. To se zove dekolonizacija. Simone de
Beauvoir je o ovome jos u proslom veku napisala bezbroj knjiga. Ali, treba znati
citati.

Stoga, ja licno gospodji koja se Vama obraca na ovakav nacin ne zameram. Kao i sto ne
zameram onima koji internet koriste kao ventil opustanja. Jer, mnogi od njih zive u
materijalistickom svetu u kojem se proizvode i neistine a zarad uposljavanja i
ekonomskog obrtanja. Danas, posle raspada SFRJ, budzet Ujedinjenih Naroda u Nju Yorku
je - prazan. Novac je, kazu, otisao na plate mirovnih izaslanika po novonastalim malim
drzavicama. Narodi tih drzavica su samo osiromasili, njima je unistena buducnost za
najmanje par generacija. Odluke o dodatnom unistavanju Jugoslavije i njene ekonomije
bombama donosili su isti oni koji su se nekada protivili kapitalizmu; Joska Fiser,
Havijer Solana, Partije zelenih..... To su danas prestrojeni Ministri raznih
portofelja.

Mozda nije na odmet napomenuti kako je cast biti pripadnik jednog malog naroda koji se
odupirao surovosti materijalistickog sveta koji sve gleda kroz novac i profit. Sveta
kojem je selektivno covekoljublje blisko i koji je kreirao Frankestajn vojsku (UCK).
Sveta koji selektivno prihvata decu na oporavak iz bivse Jugoslavije (Albanska su
dobrodosla na odmor u neke zemlje zapada, srpska se nigde ne spominju).

Nisu na internetu ''srpska naglabanja i onanije''. Na internetu je celi ovaj sareni
svet. Preko interneta se spajaju i dobro i zlo. Zasto onda nebi dobronamerni ljudi
mogli sta da kazu? Pa makar i ono sto se nekome ne dopada ili sto se nekome ucini
''naglabanje i onanija''. To se zove - demokratija!

S' postovanjem,

D. Bekker-Isakovic - Holandija.