Podrzavam potpuno ovaj predlog. Ovo me sve potseca na ratno vreme,
kada sam na Beotel chatu, gde sam prvod dana rata oformio grupu pod
nazivom "Bomba", gde su se dobronamerni ljudi iz celog sveta sakupljali
da bi na neki nacin ucestvovali u odbrani zemlje. Osnovna ideja je bila
da se ukljucimo (potpuno neformalno) u sistem obavestavanja zemlje.
Razmenjivali smo informacije o poletanjima iz baza u Italiji, Britaniji i
Nemackoj, preletima neprijateljskih aviona, o njihovom broju. Takodje
smo imali veoma obimne informacije o dejstvima nase PVO, o pogotcima
i eventualnim padovima aviona i drugih letelica. Sistem je funkcionisao
veoma dobro, bez obzira na sve pokusaje sabodase. A oni su bili
sledeci:
1. "lose obavesteni Srbi" i "dobronamerni stranci" su stalno ulazili u
diskuje o politickim temam, krivicom nas i NATO-a, jednom recju
pokusavali su da razvodne diskusiju i da nas prebace sa jednog
korisnog posla na beskorisnu polemiku.
2. Davanje dezinformacija o preletima nepostojecih aviona, o napadima
tamo gde ih nije bilo, itd.
3. Skupljanje informacija o dejstvima PVO i njihovim rezultatima, o
psiholoskom stanju stanovnistva, politickim razmisljanjima, itd.
Sve u svemu radilo se o obavestajnoj i kontraobavestajnoj delatnosti.
U pocetku je meni bilo zanimljivo da ih "otkrivam" da pravim sale
na racun Agencije (sa velikim A), za koju rade, itd. ali sam konacno
shvatio da postizem upravo ono sto treba izbeci.
Hvala Bogu, brzo sam se specijalizovao u razotkrivanju ovih "agenata",
i posle prvih pokusaja "demokratskog" otstranjivanja, presao sam na
"sirovu silu". Jednostavno sam ih izbacivao sa sajta uz stalnu
zabranu za datu IP-adresu. Moram da kazem da sam u pocetku imao
potpuno otsustvo saradnje od strane uprave sajta, cak je doslo dotle
da je meni bio ;postavljen "permanentni ban"! Na kraju sam trazio
intervenciju policije. Nikada nisam saznao sta se dogodilo, ali ponovo
sam dobio pristup sajtu i cak privilegiju administratora sistema, a da
to nikada nisam trazio. to je prvi put za sve vreme rata da sam cvrso
osetio da zaista radim nesto korisno i da to nije samo decija igra.
Medjutim druga strana je presla na grublje metode, bilo je pokusaja
rusenja sistema, neovlastenog upadanja u kompjutere stalnih clanova
(dnevna norma pokusaja upada u moj kompjuter je bila u proseku
20-50 pokusaja - hvala Bogu, sistem zastite je funkcionisao). Onda
sam zatrazio pomoc nasih hakera i IP adrese sa kojih su vrseni ovi
pokusaji dobijale uzvratne udarce.
Razvili smo i obimnu razmenu informacija sa Venikom koji je sve vreme
vodio verovatno najbolju dokumentaciju o gubitcima NATO-a.
NE pricam sve ovo da bih se hvalio, vec da bih objasnio koliko ovakve
grupe nisu obicna zabava, vec mogu biti ozbiljan dobrinos "nasoj stvari".
NEmam nikakvih predloga, ali se plasim da se suvise demokratski
ponasamo prema tipicnim predstavnicima "demo(no)kratije", koji
poznaju jedino jezik sirove sile.
Na kraju, vezano za ovu temu, hteo bih da napomenem da sam sreo ogroman
broj ljudi iz inostranstva , ne samo nasih (u koje ubrajam i Makedonce
koji su cesto pokazivali vise patriotizma nego mnogi Srbi), vec i Rusa
Italijana,
Grka, Bugara, Engleza, Amerikanaca, Nemaca, Arapa, pa cak i Hrvata! To mi
je povecalo optimizam i to je jedna znacajna cinjenica koja mi je omogucila
da mi onaj surovi rat ostane u secanju kao jedna ipak svetla epizoda.
Koristim ovu priliku da se svim tim neznanim ljudima i na ovaj nacin
zahvalim na velikom doprinosu koji su pruzili pravednoj borbi Srpskog
naroda ne samo za svoju slobodu, vec i za opstu stvar, za jedan bolji,
humaniji i posteniji svet.
Ja sam na samom pocetku rata, upravo u grupi "Bomba" taj rat nazvao
borbama Sila Mraka protivu Sila Svetlosti. Smatram da je i ova grupa
"STOP-NSP" jedna od divizija koja se bori na strani Sila Svetlosti. Zalosna
cinjenica je da je jedan broj Srba i tada kao i sada bio i ostao na strani
Sila Mraka, nekad ostrascenije nego nasi formalni neprijatelji. Neki od
nis su naivni, glupi, neinformisani, ali verujte mi, veliki broj njih su
jednostavno
ljudi koji su "svoju dusu prodali djavolu", ljudi za koje sve pa i ono
najsvetije "ima svoju cenu" (uvek veoma, veoma nisku). Razgovor i polemika
s takvim ljudima je cisto gubljenje vremena, i zapravo doprinosi rasipanju
nasih
snaga, razvodnjavnju borbe. A ovo su kljucni trenutci istorije, od borbe
ciji smo i mi deo, ne zavisi samo sudbina Srpskog naroda vec i sudbina celog
covecanstva. Mi jesmo jedan mali deo "vojske" koja taj rat vodi, i nas
doprinos je mozda mali, ali nije zanemarljiv. Jer svaki rat je dobijala neka
voska koja nije bila nista vise nego suma napora svakog pojedinog vojnika.
Zato ne treba ni posustati, ali ni gubiti dragoceno vreme na besplodne
diskusije sa provokatorima.

djordje Blagojevic

At 18:23 17/8/01 -0700, you wrote:
>Gospodinu Branku Bojovicu:
>
>Molim Vas, gospodine Bojovicu, da se ne upustate u razgovore
>sa ovakvim provokatorima-pijavicama, koje sisaju Vase, i nase,
>oskudno vreme. Proracunato Vas, i nas ostale, uvlace u raspravu
>da bi nas odvojili od pravih, kriticnih polja nasih delanja za dobro
>naseg naroda. A Vi ste svima nama, "Amerikancima", i srpskom
>narodu, itekako vazni i potrebni u ovom odbranbenom ratu bez primirja.
>
>Ranije, pre bombardovanja, pa i kasnije, I sam sam, neoprezno, upadao
>u ovakve organizovane klopke, koje su na Internetu neumorno sejane
> [...]

NSP Lista isprobava demokratiju u praksi