Moderator je uocio vasa lazna i kriva zapazanja, pa nije reagovao onako kako
ste vi  gospodine Dragon zeleli.
Ispravnost moderatora je jos i u tome sto je preneo moj tekst u celini iz
koga citaoci mogu da primete vase nedosledne interpretacije. Pre svega nigde
nije receno da je Ramzi klark ucestvovao na demonstracijama, vec je pokrenuo
sutski postupak protiv NATO i lidera alijanse za ratne zlocine
bombardovanjem Jugoslavije. Na godisnjici  agresije 24 marta2000  Klark je
odrzao javno sudjenje u Americi svim ucesnicima agresije, ne spominjuci ime
Milosevica. On se ponudio dobrovoljno sudu u Hagu da   brani Milosevica
zajedno sa ostalim istaknutim borcima za ljudska prava ne zato sto je
Milosevic u pitanju ,da njega brani, vec ustaje proti nezakonito formiranog
haskog tribunala kao politickog suda, koji je daleko od pravde i zakona,
krseci sve normative ,konvencija i medjunarodnog prava.
Vi ni pod kakvim uslovima nebi sterli pravo da vas Klark  brani. Zasto se
trpate  gde vam mesto nije. Niste kategorija proganjanih ljudi. Opovrgavate
sve navode jednom recju da Vidanovic laze. To nije dovoljno za trezven i
razuman svet da vam poveruje. Diskreditujete sebe u ocima citalacaubedjeni
da vam se veruje ako ste upotrebili  rec laze.  Na citaocima je da procene
ko ne govori istinu.
 Vi  se opredeljujete za Karlu de Ponte da vas brani,radije nego Klark i
Bleki . Vas je problem u tome sto se trpate tamo gde vam mesto nije a ne
uvidjate da ste prevrsili sve mere pristojnosti i ljudskog dostojanstva
svakodnevnim upornim tvrdnjama da dokazete suprotno od onoga sto jeste.
Tvrdite jos i dalje da je  Milosevic lopov, da je krao i da ima odakle da
placa branioce.  Intervju italijanskoj stampi ovih dana , Karlu del Ponte,
stavlja u izuzetno neugodan polozaj, jer sve njene optuzbe protiv Milosevica
su bez dokaza. Jedino vi tvrdite da je Milosevic pljackao. Njeno obecanje da
ce u Beograd doneti pune kofere  sa dosijeima i racunima  u Svajcarskoj su
samo price. Ako vi tvrdite i dalje  da je Milosevic i kriminalac prosledite
te dokaze Karli, bice vam veoma zahvalna.Prazne reci nisu dokazi i ne
govorite vise zatvorenih ociju. Krajnje je vreme da pogledate istini u oci.
Na kraju da podvucem jos vasu proizvoljnost da amerika nije hapsila ljude
zato sto su demonstrirali. Gde ste vi to procitali?Ja sam naveo da su u oci
bombardovanja pohapsili vidjenije i uticajne Srbe koje su proterali isto kao
sto su simpatizere Jugoslavije proterali 1948. Vi ste sigurno u to vreme
bili skojevac pripremajuci se za bogacenje i niste bili u mogucnosti da  se
sretnete sa nekim od proteranih da bi sada poverovali mojim navodima.
Vidanovic