NEMOJTE MOLIM VAS< POSTEDITE NAS VASIH FELJTONA I SOPSTVENIH DOKTRINA>
----- Original Message -----
Sent: Monday, August 20, 2001 2:35 PM
Subject: - Ljudska prava - iz novina pisanje o "pravnoj drzavi"

"VESTI":  "ANNI HORRIBILE" LAZARA DRAGIN

Jedan nas poznati novinar kada je pisao feljton o stradanju privatnih
zanatlija,medju kojima sam i ja bio, napisao je pored ostalog i ovo,
koje ne treba propustiti da se procita. Novinar u jednom delu pise:

"Dakle,u bivsoj SFRJ vlada je,bila javno priznata,takozvana "diktatura
proleterijata",kobojagi diktatura naroda nad manjim delom-pametnijim,
sposobnijim,skolovanijim pa samim tim i imucnijim-svojim sugradjanima.
Bila je to zgodna fasada, iza koje se krilo ordinarno bezakonje, pljacka i
otimacina "novo-komponovanog drustvenog sloja -regrutovanog pretezno
od beskucnika,neradnika,pa ne retko i od pravog drustvenog sljama. Sve
je to,naravno,bio rezultat"revolucije"(gradjansko rata) kako su ucili decu
u skolama,u kojoj je barjak nosila i pobedila KP i njeni pripadnici. Sada
su eto, oni na vlasti pa drustvo kroje -prem svojoj volji i zelji.
Vratimo se pitanju: Sta je to pravna drzava i pravo coveka.? Pravna drzava
je garancija da ce,dodje li do bilo kojeg razloga u sukobu sa zakonom,gradjanin
imati pre svega dostojanstven i human tretman. Da mu ni u jednom nece biti
uskracena njegova gradjanska prava.Koja mu garantuje ustav i zakoni njegove
zemlje. Znaci,mocice normalno da se brani, da uzvraca protiv tuzbom, da ima
svog branioca koji moze da ga savetuje. Porota mora biti sastavljena da ne
bude "navijacka"-a tuzilac samo stranka u postupku,bas kao i branilac.Na
zalost,skoro nicega nije bilo kada je sudjeno privatnim zanatlijama medju
kojima je bio i g. Lazar Dragin. Policija je bila"sve i svja".
Ona je odlucila koliko ce pritvor trajati,kojeg ce vestaka odrediti-umesto suda
i uz naredbu kako treba vestaciti. Nalaz se nece optuzenom ni uruciti -niti
citati na glavnoj raspravi.To dolazeca generacija nemoze sebi docarati,
pa ni na filmu videti kako "pravna drzava"deluje -koja u stvari nije ni postojala.
Najzad,dozvoljavam sebi kao pisac ovog feljtona o stradalnicima privatnim
zanatlijama i g. Lazaru Dragin,da konstatujem,da kazem: pravne drzave
nema ni danas. Razlika je valjda u tome, sto me sada zbog ovih redaka nece
niko proganjati a ni kazniti (.....)

Ukoliko citaocima nece biti dosadno,ja cu nastaviti pisanje na tu temu.
                                                                   Lazar Dragin.

Yahoo! Groups Sponsor

Za izlazak sa liste, posaljite prazno pismo na:
[EMAIL PROTECTED]

Za upis novih clanova, prazno pismo sa emaila
novog clana na adresu:
[EMAIL PROTECTED]

Prezentacija je na adresi:
http://www.egroups.com/group/ljudska_prava