Title: PIROCANCI U SVETU

PIROCANCI U SVETU

U kontaktu sa provajderom  pirotskog Web sajda, gospodinom Spasicem, rodila se ideja da se otvori rubrika PIROCANCI U SVETU sa ciljem da se uspostave kontakti sa  pirocancima sirom sveta. Da se uspostave pokidane veze, vidi gde je ko,ko je sta, kako se ko snasao.Izmene misljenja o  iskustvima, zgodama i  nezgodama . Obnove secanja na zavizaj.Dozivljaje iz mladjih dana, skolske drugove,prijatelje, Nisavi,keju, Korzou. Kaleu, sa svim onim sto  cuva tajne mladalackih idila i romansi. Osvezi i sacuva od zaborava bogatstvo i  duhovitost pirotskog jezika , humora i obicaje. Jednom recju vrati nas u rodni kraj.

Da se sazna koliko je u nama ostalo zavicajnog-pirotskog, daleko od rodne grude u sredini koja cini svoje, hteli mi to ili ne.Da se evociraju uspomene iz proslosti. Sagleda i koliko smo uspeli da na potomstvo ugradimo zavicajnog, originalnog , karakteristicnog za Pirot i okolinu.

Pozeljno je da u saznanju gde je ko i ko je sta, ucestvuju svi od reda, pocev od rodbine , prijatelja poznanika ma gde bili i imaju dostupa elektronskoj mrezi ili odrzavaju veze  starim nacinima, putem poste.

Za pocetak predlazem kontakte preko kojih ce se uspostavljati veze moju adresu u Kanadi- [EMAIL PROTECTED], faks 450-671-4339, tel 450-671- 0501 ili na adresi [EMAIL PROTECTED].

 Za one koji koriste internet , sta se trenutno desava u Pirotu,  mogu saznati na sajtu:www.pi.co.yu

Za pocetak zelim da uputim pozdrave pirocancima sirom sveta i onima u domovini , rodoljubivim stihovima, koje  je spevao moj prijatelj Sinisa Djordjevic iz Izvora, stalno nastanjen u Montrealu.

Pesma je posvecena rodnom brdu CUJPETLU iznad Izvora, s koga se vidi ceo Pirot i okolina, odakle ,kako pesnik rece, polaze sve moje misli i tamo se opet vracaju.

[EMAIL PROTECTED] je i njegova stalna adresa.

Pozdrav iz Cujpetl:

Kude ides dides,

Cujpetl si ide s tebe.

I cuva ti sliku sela,

Za kim dusa zebe.

Kude god da se devas,

I kakvo sve da sanjujes

Svako jutro cim uzdnes,

Izvorom se nadahnjujes.

Dalek ti se pogled siri

Iz ocinjeg vida,

Da zapamti svoje mesto.

Kude srce lida.

Ka se setis otkude si,

Srce ti isprne,

I odma se uzvrpolji

Dom da si te vrne.

Djordjevic Sinisa

Montreal ,Kanada

PS.Mole se svi oni koji imaju kontakte sa pirocancima u svetu a ne raspolazu elektronskom tehnekom da im  ucine dostupnim ove poruke.

Sava Vidanovic

NSP Lista isprobava demokratiju u praksi