Gospodine Jakovljevicu, mislim da je najosnovniji red da na pitanja koja sam
postavio Bozovicu on odgovori a ne vi. Vi u stvari  se niste usresredili na
ono sto se trazi, vec se prebacujete na drugi teren. Ocito da nemate sta da
kazete. Sve sto bi rekli to bi bili protivno vasim  ubedjenjima iamerickim
prijateljima. Interesi srpskog naroda nisu u partnerstvon  sa NATO. Kao
borac za 'Ljudska prsva" trebali bi da poznajete psihu srpskog naroda i da
znate sta on o kome misli. Zar je 70% ispitanika u Srbiji koji  nisu
zadovoljni rezimom po vama je ta vecina koja drugacije vidi trenutnu
politicku situaciju, prijateljski raspolozena prema zapadu. Ko je u stvari
taj koji sprovodi zapadnu politiku,-narod ili rukovodstvo na vlasti?
Ja zivim na zapadu i izbliza vidim ono sto vi ne vidite. Moja nastajanja su
da to sto vi ne vidite  vidi srpski narod. Da sam tamo siguran sam da nebih
bio u mogucnosti da vidim sve sto sada vidim. Zato sam ovde jer smatram da
sam korisniji srpskom narodu. Moj cilj nije da zavadjujem srpski narod, vec
da  radim na slozi i jedinstvu, na  predocavanju pravih neprijatelja srpskog
naroda. Kakva je vasa uloga u tome?Opravdajte sebe pred tim svetom da ste
borac ljudskih prava. Po vasim svakodnevnim orkestriranim  istupanjima,
setate levo desno bez kompasa i orijentacije.Cas branite, cas napadate DOS,
opsednusti ste manijom nekakvih centara moci, bogatasima, slugama zapada
,kriminalaca a nikako da ih prozovete da se vide ko su ti ljudi. Pozivate se
na argumente, cinjenice a  niste dosledni ni u cemu bar do sada.Vas orkestar
svira isti instrument, istu notu, Jedan duva ,  ceo  rastimovani orkestar
vas moderatora tercira: milion sveca,gandijevski,centri moci, kriminalci i
tako redom u beskonacnosti, nikad kraja jednoj te istoj muzici .Potreban vam
je novi dirigent ,nova muzika.
Vidanovic

riginal Message -----