Posto sam u tom periodu bila zaposlena u Demokratskoj stranci, i
rasporedjena na poslovima i zadacima organizacije protesta od  strane
Zorana Djindjica, za  svakodnevno ucesce uglednih govornika  na skupovima u
pedeset gradova,  prevoz  i benzin, odgovorno tvrdim da smo svakodnevno
dobijale  novac Ljiljana Kuzmanovic i ja  za benzin od Zorana Djindjica,
koji smo davale soferima volonterima.Nadam se, da jos uvek postoji lista
volontera koji mogu da potvrde ove navode.
To sto je Zoran Djindjic veleizdajnik ne daje pravo Vuku Draskovicu da
plasira lazi.
pukovnik