Nadam se da je Gosn "Pobogu Mr. Jakovljevicu", konacno otkacio sa nasih ganglija
veleucenog Dr (bivseg) Djordjevica a sada CIA provokatora i ljuljadziju sto voli da ljulja marka
i da pravi po ovoj listi gumi'rabiku sa kojom bi da nam nalepi malo njegove pregoleme pameti i ucenosti.
Cudi me da nam nije malo podrobnije objasnio ko je, sta je, odakle je i od koje fele potice i kada i kako je
 to postao cisto-punokrvni Yenkee doktorica i za koju to sortu mudrosti je on doktorica.
Za momke kao robertino  sa titulom Dr  mi obicno dodamo jos "kadzija" a prezime mu udenemo
(po Vucku Karagjicu ) PUNOGLAVAC sto bi mu znacilo da ima punu glavicu pameti pa nezna sta ce
sa toliki pamet.  Pocinje da prosipa naokolo sitnu plevu niz vetar, ko veli;
Ne kosta me nista ajd'da probam, moze neko i da zagrize udicu pa da mu isprobam vilicu........i da ne nabrajam;
Upeca se Dragance St. Protic ili Rakic, veliki srbopatriota i demo kratolog iz tamo daleke Francuske i udarise
u krasni "DIVAN" na nekom prilicno ukrucenom jeziku za koji oni misle da je "srbski", nadajuci se da cemo mi
pasuljari, sljivari i pekmezari da ih pogladimo niz dlakava ledja.
Mi Srbalji ne volimo da mazimo pudlice.
Vise smo nekako  da se rvemo sa meckama ili medjedima nego sa ulickanim i upisanim pudlicama.
Nego da ja predlozim nesto nevernim Tomama i da zamolim moderatora da nam odobri jedan mali luksuz i da zavede proceduru na listi;
Svako, ko bi da se malo predumece po ovoj listi, prvo dostavi svoju fotografiju ne stariju od 6 meseci
(u tri poze kao ono iz policijske arhive), krstenicu od nadleznog cika pope i izjavu jednog svedoka da je to
zaista on a ne njegova tetka od strica ili tasta od unuka Georgija Davidovica.
I to tako tri puta, tako mu Bog pomog'o!
Onda da sednemo i da vidimo cija majka crnu vunu prede!

A Kaleta nemo da dirate jerbo Kale jes' industrijski radnik al' nije bitanga, neradnik, CIA i provokator Dr.!
Branka Seseljevka  jeste Beba  za njenog Richarda al nije beba za koje kakve zavrnute, uvrnute,
smotane i smusene gnjide i jaguride koji jurisaju na ovo malo dedovine-domovine sto nam je ostalo
posle gozbe hijena i vukodlaka belosvetskih. Branka moze i ume da nabode "plajvaz vitezove" bolje od
"ucenih"   skrabala sa ove liste Ljudsko-pravdaske pa posto ne mozete da joj pljunete ni pod prozor,
mozete samo da je malo mrzite i polivate vasim splacinama preko etra i pogodnog urednickog vetra.
Branki svaka cast i cest kao i kamaradu Savi, "drugu-komuncu"Branku O. B. i ostalim Srbaljima
visokosedajucim i pravo gledajucim koji nemaju sta da kriju pa ni da izgube u sredini nacickanoj gibitasima.

Smrt fasistima-Sloboda ljudima!

L. H. Erectus