Lepa ideja, dirnut sam, ovako sam se najezio!

Prvo, Amerikanci su ovu "rugobu" hteli da sruse iz cisto estetskih
razloga ali im proracuni nisu bili dobri jer su potcenili kvalitet
gradnje nasih trudbenika pa nisu upotrebili dovoljno projektila.

Drugo, sto nije porusio Amerikanac americkog porekla porusice
Amerikanac srpskog porekla. Pa kad porusi ono staro sto je bilo
narodno, on ce da podigne novo sto ce da bude privatno.
A ko ce da plati mom dedi i mojoj mami i babi onaj deo narodnih (pa i
njihovih) para koje su u ovu zgradu ugradjene?
Ili da budem srecan sto ce Amerikanac srpskog porekla da gradi za
privatno ono sto je i moja porodica (kao i drugi narod tada)
sufinansirala?

Ili je tranzicija kad se zajednicko pokloni privatniku?

Laku noc Srbi, Pavlovic vam gradi buducnost.
Ipak, hvala mu za cupriju, bar dok je spajala a ne razdvajala
Republiku Srpsku i SR Jugoslaviju.

Jovan Grbic
(tako mi i treba kad nisam Pavlovic. Ili je bolje sto nisam? Bolje!)

Ovi dole napisase:

"Glas javnosti", 1. septembar 2001.
Pise I. Stojkovic

Tvorac "Pavlovica cuprije" zeli da od zgrade CK napravi cudo

Zgrada poslovnog centra "Usce" koja je pogodjena sa sedam projektila
u NATO bombardovanju 1999. godine nalazi se kraj kljucnih
saobracajnica u Beogradu i vidi iz svih delova prestonice. Posto je
jako ostecena ona vec par godina ruzi izgled prestonice, a Savezna
direkcija za imovnu SRJ otvorila je ove godine konkurs, za eventualnu
rekonstrukciju ili izgradnju novog objekta na ovoj lokaciji.....