Title: Message
Konferencija za novinare advokatske kancelarije Tomanovic. Advokati Moma Raicevic, Dragoslav Ognjanovic i Zdenko Tomanovic o klevetama i uvredama u knjizi "Cuvao sam Milosevica".
TUZBA PROTIV BLANUSE

"Podnecemo tuzbu protiv autora knjige 'Cuvao sam Milosevica' Dragise Blanuse zbog krivicnog dela uvrede i klevete, jer su sve informacije koje su iznete u njoj lazne. Takodje cemo podneti i tuzbu za naknadu stete, jer je autor koji je tada bio upravnik zatvora iskoristio svoj sluzbeni polozaj kako bi stekao materijalnu korist. Podnosimo odstetni zahtev od milion nemackih maraka", rekao je Tomanovic.

Tomanovic ce zahtevati od MUP-a podatke o tome ko je snimio i prisluskivao Milosevica u zatvorskoj celiji. Takodje je naveo kako je Milosevic prilikom njihove posete Seveningenu rekao da je "knjiga, od korica do korica, laz".

Opunomocnici Slobodana Milosevica su naglasili da ce podneti privatnu tuzbu opstinskim sudovima, da se knjiga povuce iz nase i strane distribucije, i spreci njeno rasturanje i prodaja.
www.yumediacenter.com