Gospodine Blagojevicu, oslobodjene medije se svakim danom sve vise dokazuju
da su rezimska glasila ili inostranih finansijera.PALMA je, nekada slobodno
glasilo uguseno od strane domacih  faktora pod uticajem Amerike. Amerika je
zabranila TV Palma  na satelitu za Severnu Ameriju i Kanadu zbog  politickog
dela programa. Doduse program nije ni zaziveo i ako je recimo Kanada
zvanicno odobrila program Palme, medjutim zbog americkog uslovljavanja da ne
moze biti  vesti iz Jugoslavije, stalo se na samom pocetku.
 Pisao sam nekoliko puta, obracao se direktno i direktoru Palme za bliza
obavestenja o programu i do danas nisam dobio nikakav odgovor. Privatno
preko  foruma STOP-NSP obavesten sam da je program zabranjen od nadleznih
vlasti, nakon gostovanja nekih nasih knjizevnika i slobodnih mislilaca.
 Mozete li zamisliti kakva bi se dzeva digla da je kojim slucajem zabranjen
CNN u Jugoslaviji, Sta bi sve Amerikanci i zapad rekli  na racun slobode
misli i  gusenju demokratije u Jugoslaviji?  Sta bi tek bilo da bi Teksas
ili Kalifornija  zatrazile da je spanski zvanican jezik u tim drzavama?
Njima nista nije smetalo da siptarski proglase na Kosmetu za zvanican jezik
koga moraju uciti svi narodi osobito Srbi.Mogli su i makedoncima nametnuti
siptarski kao  zvanican jezik .
 Zapanjujuce  je da se niko od zvanicnika, bar koliko je meni poznato, nije
oglasio u vezi te odluke UNMNIKA na Kosovu.

Odluka  Savezne Skupstine o tranzitu NATO kroz Jugoslaviju i komentari
podrske od pojedinih DOS-ovaca su na zapadu ,medju nasim svetom
najstrozu\ije osudjene, kao krajnje nerazumne izdajnicke,kolonijalisticke
odluke. Da li u nasem narodu  sazreva saznanje ,kuda sve to vodi i dokle
ce  to trajati?
 pozdrav -Vidanovic