Pavković: Nema razloga za zabrinutost

Načelnik Generalštaba Vojske Jugoslavije general-pukovnik Nebojša Pavković izjavio je juče Tanjugu da nema ni jedan razlog da bude zabrinut "ako je Haški sud sud pravde", komentarišući izjave iz Haga da je protiv njega pokrenuta istraga.

"Ukoliko naši državni organi odobre zahteve Tribunala ja ću se, kao i svaki drugi građanin SRJ, pojaviti pred haškim istražnim organima", naglasio je Pavković.

"Savest mi je potpuno čista i ne osećam nikakvu krivicu za sve ono što sam radio na najodgovornijim dužnostima u vojsci, jer nikada, lično, nisam naredio da se nešto učini mimo propisa i zakona", rekao je on.

Pavković je precizirao da je kao komandant Treće armije, u čijem sastavu je i Prištinski korpus, u svim prilikama naređivao da se vodi računa o zaštiti civilnog stanovništva na Kosovu i Metohiji, bez obzira na nacionalnost ili veru.

VJ je na Kosovu i Metohiji pre i tokom agresije NATO delovala prema odlukama najviših državnih organa i Štaba Vrhovne komande i isključivo u skladu s odredbama međunarodnog ratnog prava, naglasio je on.

Pavković je ocenio da pokretanje istrage protiv njega baš u ovom trenutku treba posmatrati kao pritisak Haškog tribunala.

(Tanjug)