DUVANSKA AFERA I MEDIJI

Demokratska stranka Srbije je ocenila u sredu kao "politicki skandal" to
sto je Studio B sa programa skinuo najavljenu emisiju "Arena" o
duvanskoj aferi. "Rec je o politickom skandalu jer je zabrana emitovanja
priloga u kome se svedoci o umesanosti pojedinaca iz Srbije u duvansku
aferu stigla iz vrha beogradske i srpske vlasti", navodi se u saopstenju
DS.

Glavni i odgovorni urednik Studija B, Slobodan Arezina, medjutim za B92
kaze da nije bilo nikakvih politickih pritisaka i dodaje da je emisija
skinuta sa programa u dogovoru sa autorom: "Intervju sa Ivom Pukanicem,
urednikom zagrebackog 'Nacionala', nije emitovan jer nije zadovoljio
elementarne profesionalne standarde Studija B - da za informacije koje
prenosi ima pouzdane izvore i ne spusta se u blato zute stampe. Ja sam
tu odluku doneo pred autorom tog intervjua, bez ikakvih konsultacija.
Trazio sam od autora da neki detalji koji se ticu privatnog, intimnog
zivota ljudi sa imenom i prezimenom ne pustimo u tom intervjuu, jer
nemamo dokaze za takve tvrdnje, a nemamo ni razloga da govorimo o
intimnom zivotu pojedinaca. Autor je rekao da, ako to bude izbaceno,
emisija nece ici, ja sam rekao da, ako se ne izbace ti degutantni
detalji, emisija nece ici; autor se slozio s time i ja sam dao nalog
programskoj sluzbi da emituje drugu emisiju", kaze Arezina za B92.
(B92)