Mujo i Pirocanac pevaju malo pripiti ispred satre na nekoj svadbi. Kad -
Muja pogodi "Placi mala placi, osto sam na Raci" i on izvadi pistolj i
ispuca ceo sarzer u vazduh. Pirocanac samo cuti i gleda.

Ne prodje mnogo, opet "Placi, mala, placi" - Mujo ispali novi rafal.
Pirocanac ni da bekne. I tako nekoliko puta.

U sitne sate, predlozi Pirocanac:
- E, daj si ga, Mujke, da si gu dojdes do mene i da si ispucas tako
ispred mojoj kuci.

Ovaj prvo nece, pa posle pristane.

I tako dodje Mujo kod Pirocanca, ispuca nekoliko sarzera u vazduh ispred
kuce, a Pirocanac zovne decu i saopsti im:

- Evo si ga videja decinja: cika-Mujke gi ispuca pistolj i ubi gi Dedot
Mraz, tako da ovaj godini NEEEEEEEEEEMA GI POKLONI!