Title: Message
DOK INTERPOL NASTOJI DA GA PRIVEDE

Šaćirbej pod zaštitom Panića

(Od našeg stalnog dopisnika)

Sarajevo, 18. januara

Dok vlasti u Sarajevu očekuju ishod poternice Interpola za Muhamedom Šaćirbejom, bivšim diplomatom i predstavnikom BiH pri UN, a u ratnom periodu i ministrom inostranih poslova u vladi Harisa Silajdžića, oglasio se Milan Panić, vlasnik ICN (Kalifornija) i Šaćirbejov novi poslodavac.

U izjavi za nedeljnik "Slobodna Bosna" Panić kaže da je Šaćirbej (tako je kompaniji registrovan) krajem 2000. zaposlen u predstavništvu ICN u Njujorku i da se ništa u odnosima njih nije promenilo posle Interpolove poternice. "Čovek je za mene nevin sve dok sud ne presudi", kaže Panić dodajući da Šaćirbej radi na bankarskim i kreditnim poslovima, "ima dobre poslovne veze i dobro obavlja svoje zadatke". Pomoći ću mu koliko bude trebalo, kaže on - omogućiti odbranu i najbolje advokate.

Ja sam Srbin i iz Jugoslavije, naučen da živim po modernom američkom sistemu, a u sistemima i državama bivše Jugoslavije "kada se želi nekoga optužiti onda mediji idu i gaze, utiču na sudove". Za Panića ništa za sada ne znači što je Šaćirbej pod optužbom jer se to, kako kaže, bez osnova i njemu dešavalo.

M. K.

Back