> mora se malo drukcije razgovarati a kako; to treba da se dogovorimo!

Postovani g. Laka, korisnici liste,

>To Vase pismo sam procitao 3 puta i nista nisam razumeo.

Meni je zao, sto je doslo do zabune, pa da pokusam najjednostavnije:

1- Kod aktuelnih procesa, treba imati u vidu, bitne razlike izmedju
proklamovanog i stvarnog
1a) Dnevne vesti mogu da budu tako intonirane, da bitne prodju nezapazeno, a
zapazene nemaju znacaj - moc propagande (manipulacije).

2- Stalno (uporedo) treba imati u vidu _kontinuitet_.

U grubim crtama:
- demografski kolaps (proveriti podatke ...ipak, nemam tacne podatke)

- pritisak na hriscanstvo (ovo je problmatika vezana za religiju...treba je
dobro poznavati...priznajem da nisam veliki strucnjak...ali, treba i taj
faktor uzeti u obzir)

- ekonomsko iscrpljivanje Srbije.(ovo je vidljivo)
 (savremeni nacin sirenja NSP-a.....nasa tema :)

U SFRJ nije bilo intenzivno ekonomsko iscrpljivanje Srbije (bilo je
ekstenzivno)...ali, u dugom vremenskom periodu
(imati u vidu i kompletnu prblematiku /i/ Kosovo, specificnosti u
Hrvatskoj)...."zasto unistavati ono sto cemo nasldeiti"? (moguca stratgija
NSP)

Da li je utroseno citavih 50 godina, da bi se (za to vrme) diskretno
deformisao
sistem vredonsti Srba (a maksimalno afirmisao internacionalizam - pa Tito je
bio jedan od vodja "pokreta nesvrstanosti"....mi smo bili odusevljeni zbog
toga ?...i gradjani sveta, "pride" ).

Formiranje SRJ - podudara se sa izlaskom NSP na svetsku pozornicu

..da li je u pitanju otvoreni napad, sa ciljem unistenja ?

(Pogledajmo tih 15-tak godina)

= rat (raspad SFRJ).

= inflacija, hiperinflacija (propustena prilika za transformaciju banaka,
recimo...
da li je .slucajno ?)

= sankcije (slucajno?)

= prihvat izbeglica (posledica dogadjaja u Bosni i Hrvatskoj)

= NATO agresija

= DOS (_D_emokratksa  _O_pozicija  _S_rbije => opozicija na vlasti ?...mozda
je VLAST u opoziciji ?) => kontinuitet ekonomskog iscrpljivanja, ostaje.

Predhodnom  porukom sam pokusao da naznacim, da pored "jednoznacnog"
"dogadjaja" (imenovanje Cerovica), treba imati u vidu i procese, koji deluju
u kontinuitetu, uporedo....

Za jedan faktor, nisam ni sam siguran...postoji mogucnost, da gresim:
 - spremnost za rusenje i nespremnost za gradnju.(rat, u uslovima inflacije,
predhodilo sankcijama, agresiji, "postavljenju" DOS-a..."ruuuuusimo
odvratnog diktatora"! ).
Za ovih 15 god, imali smo poziv-odziv na rusenje i _uvek_ velike ekonomske
gubitke.

Sada (DOS) nemamo poziv na gradnju, vec na "uvodjenje kapitalistickih
merila".

Zar ne izgldea cudno, sto je poziv "iz partije" ("na vlasti"), a ne iz
privrede ili (u krajnjem)  od strane zaposlenih..?

Ovde da zastanem - samo sam imao nameru da ukazem na slozenost problematike
(tj zahtev, da se procene rade precizno, jer akcije lako mogu da daju
kontraefekat).
- ne preciziram (ne komentarisem) same akcije-

Da ne budem bez odgovora :)
(nema nista sporno..samo sam .malo skratio Vasu poruku, da ova poruke ne
bude previse dugacka)

>Posto govorim srpskim jezikom, sumadijsko-gruzanskim "dijalektom" vec 70
godina,
>uplasio sam se; da slucajno nisam pijan zaboravio negde na civiluku u nekoj
kafani taj
>moj maternji jezik koji sa ponosom zovem SRPSKI i koji negujem kao i oci.

Ohhh...sada imamo "tendere", "omnibuse" itd :)

>(kud bi kao slepac u svet i ko da me vodi kad vise nema slepcovodja!?.
>Izgleda mi da se  pismeni deo srpskog naroda  pretvorio u "naucne
politologe",
>Andragologe, Cyber-dzekove i Mambo-Dzambo skribomane).

To su nosioci "demokratske inicijative" :)
(nemojte da govorim o feminizmu i slicnim "demokratskim slobodama" :)

>U vremenu kad nam je drzava rascerecena i iskomadana, sljam i olos
>trenutno na vlasti i za vratom srpskom narodu, pod firmom DOS,

Obratiti paznju =>  na _kontinuitet_.

>hoce da tu srpsku postojbinu rasture kao plevu na vetru,
>da joj zatru ime, istoriju, slavnu proslost i da SRPSKI NAROD
>pretvore u krdo izgladnelih divokoza ili ovaca, da ga natera da brsti oko
>vrzina i pase travu kraj prasnjavih puteva.......

Ponovo - kontinuitet. (teza "pritisak na hiscanstvo")
Primetili ste, da ima "nesloge" i unutar DOS-a, i DOS - opozicija (uz zabunu
oko termina - ko je zapravo na vlasti ?)

Medjutim, i mene cudi, kako niko nije uocio jedan jdeini "detalj"...u kojem
se _apsolutno_ slazu svi ....!

Istorija KPJ ("misao i delo druga TIta"...ali, bez jasnog definisanja tog
termina).
Da li je to slucajno ?
Apsolutno svi su "jednodusni" da je "odvratni diktator nestao sa politicke
pozornice"...i nista vise. (da....ali, uporedo otvoreno dolazi na scenu
NSP...i "Titova losa kopija").
Da li je _to_ slucajno ?

>MI MORAMO NESTO DA PREDUZMEMO I  URADIMO
>DA SE TAJ SRAMOTNI TREND ZAUSTAVI!

a) resenja su prvenstveno u idejnoj  sferi (moralni kodeks)

b) shvatiti da nismo _izmedju_ istoka i zapada...vec je zahtev:
IZNAD (istoka i zapada).....

(Vladika Nikolaj Velimirovic....jako sam skratio za ovu priliku, mada treba
pogledati izvorni matereijal).

>Reakcija na trernutne dogadjaje u Yu i Srbiji ne moze biti preuranjena i
stetna,
>kako vi smatrate i sugerisete na ovom Forumu,

Ne, nisam tako mislio.
Samo sugerisem, da je potrebna preciznost
 (akcija....ali, ponekad i nereagovanje daje jak efekat).

>( kao gradjevinac-staticar-konsrtuktivac vrlo dobro znam i to u radnoj
praksi
Svakako...slazem se...

>Na jednu  srpsku gredu ili plocu-nosac (citaj drustvo) trenutno
deluju-udaraju
>tri vrstre sile-opterecenja;
 - - - -
- - - - -
 >Ravnomerno rasporedjenom teretu (DOSmanlijski harac)

Treba imati u vidu medjusobna sudaranja (vidljivo, kod "Omnibus"
zakona....mada, ipak se postize efekat gubljenja vremena i dalje ekonomsko
iscrpljivanje).
Jako podseca na frakcijske borbe unutar vladajuce partije (kratko -
partije).

Stalno geenreisu nestabilnost - sto je ocajno lose, sa stanovista nastojanja
za prodor investicionog kapitala (NSP).

>narod se "suprostavlja" cutnjom i trpnjom (karakteristika robova i
robovanja)!

Proklamovana "demokratizacija" odrzava (nauceni) "refleks"   "snalazicu se i
dalje", "videcemo nekako" i sl...sto opet izaziva finansijske gubitke.
Ili...
znate kako to izgleda, kada  (recimo) 500.000 ljudi, pojdeinacno kaze:
"ja tu nista ne mogu".
I koliko bi znacilo, kada bi tih 500.000 ljudi shvatilo (svako za sebe i po
svojoj savesti):
"Od mene sve zavisi".
To je kljuc.

 >Koncetrisane staticne sile u vidu cenzure, nepotizma, samovolje,
bezakonja,
>lopovluka i mafijasenja, izdaje nacionalnih interesa, stranih pritisaka i
ucena,

Tendencija,  - ocekivanje da se pojavi novi vo-predvodnik.
(inercija 50 godina...sklonost ka ideolopoklonstvu).

>Dinamicke sile il' udari su one sile koje deluju iznenada,
>tresnu pa rasture u sta udaraju, kratko traju al' su rusilacke,

To je bilo kod "ustolicenja" DOS-a. a vecina ipak vidi, sta se desava.
(desilo posle tog udara).

Za novi udar trebaju predusllovi.
Preciznije: udar, ili _sazrevanje_  ?
 (zbog predhodnih 50 god...da li je savladana inercija ?).

>Dinamicke sile su i drzavni udari kad Predsednik, ma kako se zvao,
>krsi Ustav i zakone menja kao gace kad' se pijan upisa il usere budan.

Izuzetno promisljen metod (od strane DOS-a) !

=>Blokirana mogucnost "udarom protiv udara".<=

>Iste vrste je i udar na cast i ponos nacije

Ona je zbir pojedinacnih....(posebna tema...sistem vrednosti - licni
kodeks).
Forsira se teza "nista nije nemoralno, ako vodi ka pribavljanju novca".

Molim Vas - mi smo jedna od retkih _DRZAVA_ ,
gde se lopovi =>oporezuju !
==Po zakonu o ekstraprofitu !==

>Na one dve gore pobrojane sile il' udara se reaguje sracunatom reakcijom

Da...

>Tako radimo mi pragmaticari, koji cenimo egzaktne nauke a tehniku nosimo

Da li uocavate  "drzavnicku mudrost" ?

Pre  svega  dve godine, u sred agresije, Sloba pokusava da udje u federaciju
sa Rusijom ? !

Sada "drzavnici" "eksperesno" ulaze u Evropu ?

Ne bi me zacudilo, da na nardnim izborima pobedei N. Covic,
(pa zahvaljujuci vezama i poznansvima),
sve nas povuce u Albaniju ? :)

"Odlicno resenje ! " Mi dobijamo Veliku Srbiju, a albanci - veliku Albaniju
!
(a i oni nesto "merkaju" i evropu i ameriku :)

>S' cime brajko podupreti slabasnu Srbiju kada sile gore od zemljotresa i
kuge
>udare na gladnog, golog i  smrznutog srbina  treskom, uvek pred zoru
>iz mraka kada narod spava i ne sanja sta mu pogan sprema.

Afirmacija duhovnih vrednosti. Pre svega.

>To su potezi onih mracnih sila i zlehudih srpskih "prijatelja" iz
Vasingtona,

Bilo je potrebno samo 365 dana, da se zaboravi NATO agresija, i "svet"
(Evropa) prihvate kao "put u slobodu i demokratizaciju".

>Dali mi treba da cekamo, gledamo i cutomo da nam Cerovic radi u Vasingtonu
>ono sto nam Solana, Montgomeri,  Kurva Del Ponte, Kurva Petrich i ostale
>srpske kurve iz Beograda rade SRPSKOM NARODU vec 18 i kusur meseci.

Tisina ponekad moze biti glasnija od glasnih reci
(oh..."glasnost"...i tu je malo "zaskripalo" :)

Nesto razmisljam.....(u tisini...:)
(odzvanjaju mi reci v. Nikolaja)

Imamo "problem"..."lutanje levo-desno"...
Potrebno je da budemo   _iznad_.

Da vidimo:
bilo bi zgodno, da pogeldamo svojevrsnu "istorijsku prekretnicu".
I I svetski rat....

Da li smo objektivno sagledali taj period  - i izvukli pouku ?
(Tito/Draza)

>Kad' dodjose u zemlju Srbiju 18 srpskijeh dahija a sa njima buljuk janicara
a za njima
>cete krdzalija i otpoce haranje Srbije.
>Kako hara Djindja buljubasa i njegove cete krdzalija, srbalji tek sada
shvataju
>al nemaju muda da se brane; krdzalije srbi postavise da ih globe i harac im
daju.

Kontinuitet:
(politicarima - CB)

"Ponistili su veru i moral, to jest one temelje na kojima je narod srpski,
spontano, bez revolucija i nasilja, izgradio svoj ekonomski i materijalni
sistem zivota. Da bi postigli svoje trenutne vlastoljubive i sebicne
ciljeve, oni su u partijskoj zaslepljenosti davali skupo za jeftino, i
veliko za malo i vekovne narodne tvorevine upropascavali takoreci, za canak
sociva"
- - - - - -
- - - - - -
"Glasaj za mene, ne slusaj staresinu zadruge"
"Glasaj za mene, pa uzmi koliko hoces utrine". Tako su agitovali ne mareci
za propast ni zadruge ni utrine."

V. Nikolaj (sabrana dela, odeljak Srednji sistem)

>Jos se srblji nadaju cudima;
Ne uce (ne shvataju). I nikako  da se okrenu pravim vrednostima.

. . . . .

>To je moja poruka Cerovicu i njegovim podupiracima!

>Ako nama dodje u pohode, lepo cemo njega docekati i castiti s' cim je
zasluzio
>a jos lepse kuci ispratiti s darovima za sve krdzalije.

Ah, kad bi mogli da dobijemo nekoliko fotografija :)

Pozdrav, g. Lako, i citaocima liste,

Ceda

NSP Lista isprobava demokratiju u praksi