Stvarni cilj po meni je pokrivanje istine o Zapadnim brljotinama u
raspadu SFRJ tako sto ce optuziti SM za sve

Mika

-----Original Message-----
From: Ceda Bradic [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: 30. januar 2002 20:30
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [NSP]
=?windows-1250?Q?Paterson:_Pisala_sam_optu=9Enicu_protiv_Milo=9Aevica_

Message>Paterson: Pisala sam optužnicu protiv Miloševića bez dokaza
- - - - - -
- - - - - -
>I bez toga moguće je lako zaključiti da Tribunal ima ozbiljnih problema

>sa
čvrstim
>dokazima protiv bivšeg jugoslovenskog predsednika

itd...itd...

Ne.

1 - Hag je formniran sa jasnim ciljem (ali, kojim ?)
2 - Ima pripremljene dokaze i "dokaze".
3 - Ne  bi insistirali na isporukama optuzenih i svdoka..a da nisu
sigurni da ce postici to sto su planirali. 4 - Nece dozvoliti (sebi) da
se kompromituje  - slucajno (zasto bi se kompromitovao...namerno ?)

Pretpostavljam nekoliko "lokalnih" ("vidljivih") ciljeva formiranja suda
u Hag-u  Ali, oni (mozda ? )  prikrivaju tezisni. - stvarni.

Koji ?