Hallo,

Ik heb toch altijd de gewoonte gehad om -als ik met iets bezig ben- om er toch een beetje de basis-theorie ervan proberen te begrijpen.

Heeft er iemand links naar basis-kennis over (bv.) kartografie, al die verschillende GIS-systemen en dataformaten, project-systemen, enz?

Het openstreetmap project is m.i. niet alleen een "community-project" maar ook een leuke manier om eens met iets in aanraking te doen komen waar men normaal alleen maar "gebruiker" van is.

Link naar informatie in nederlands, frans, engels of duits is allemaal goed voor mij.

(Misschien eens interessant om te vermelden op de openstreetmap wiki ???)

Cheerio! Kr. Bonne.

--
jabber/gtalk: krist...@krbonne.net