Oké, het is misschien wat kort dag om reeds een reactie van oland1750
te ontvangen, ik heb gisteren pas een mailtje gestuurd.

Ik vermoed dat hier geen sprake is van vandalisme, maar eerder
onwetendheid. Het lijkt erop alsof die persoon her en der op nodes
heeft geklikt en op die manier, zonder het te beseffen weliswaar,
dingen heeft verschoven en andere wegen heeft toegevoegd. Ik geef nog
even een nieuwe link mee:
http://www.openstreetmap.org/?lat=51.1809&lon=5.3107&zoom=13&layers=B000FTF.
Hier zie je dat de bestaande N715 een nogal hoekige uitbreiding naar
links heeft gekregen tot aan het kanaal van Beverlo. Onder het Pijnven
zijn een aantal fietspaden en wegen gecreëerd die er niet zijn.

Groet,

Leon Vrancken

Op 13 september 2009 14:02 heeft Lennard <l...@xs4all.nl> het volgende
geschreven: