Dag Karel,

Bijna bedtijd, maar nog even kort.

Ik heb ook wel eens aangepaste / geknutselde gpx bestanden geupload die
soms niet werkten bij import.

Alleen kreeg ik dan wel telkens een nette foutmelding met omschrijving
van de reden van niet-verwerking.

mogelijke fouten - die ik zelf al tegenkwam -
- foute of onvolledige header van het bestand
- geen timestamps bij de posities. maakt de xml niet fout, maar osm
verwacht bij elke positie wel een timestamp.

Als je geen foutmelding krijgt loopt de verwerking misschien wat stroef.
Staan er soms nog massa's files in de wachtrij??

Ik ga de ogen sluiten nu. Succes ermee.

Luc