> Een tijdje geleden gaf ik de link naar alle bushaltes in de UK,
> vrijgegeven data.

En je hebt toen talk-gb gevonden. Voorstel om dit dan ook daar te
plaatsen, of het moet een voorbeeld zijn van hoe een ander land wel data
kan vrijgeven en Belgiƫ (cq. subdelen ervan) dat niet doen/kunnen.

> niet zo leesbaar als de gegevens die
> ik van de lijn kreeg (ze updaten de ftp server regelmatig, wil iemand es
> een nieuwe set?)

Ik had verwacht dat die boodschap nu toch overgekomen zou zijn, maar:
driewerf neen. Deze data van De Lijn is niet licentietechnisch niet
bruikbaar voor OSM. Zie ook de berichten van vorige maand, waarin De Lijn
stelt garanties te willen hebben, die wij niet kunnen bieden.

--
Lennard