Dag Ben,

Mooie en nuttige info.

Als je zelf niet de tijd hebt om de huisnummers allemaal in te geven denk ik
dat het best is om met een aantal andere medewerkers individueel af te
spreken. Zelf heb ik tussendoor wel wat tijd om huisnummers in te geven op
basis van bv. de aangevulde prints zoals je ze gepubliceerd hebt. Zo zijn er
waarschijnlijk nog wel enkele anderen die een regenachtige of sombere dag
kunnen opvullen.

Praktisch is het daarbij belangrijk dat
- je bij elk kaartje ook vermeld van welk gebied dat is - bv. met een
- de verschillende gegevens niet naar iedereen tegelijk worden gestuurd om
door mekaar werken te vermijden.

Je mag eventueel al wat dingen naar mij doorsturen. Als het teveel wordt
geef ik wel een schreew op deze mailinglist.

Wie eventueel nog op deze wijze wil meewerken en de koek wat wil verdelen
laat het via deze weg ook maar weten.

Voor een aantal gebieden waar nogal wat volk aktief is - bv. agglomeratie
Antwerpen - denk ik ook dat het nuttig zou zijn dat we het gebied 'ter
controle en aanvulling' eens zouden opsplitsen over een aantal mensen een
een doorgedreven systematische controle doen. Enkel op die manier kunnen we
een redelijke volledigheid en correctheid gaan benaderen.

Luc / Speedy