Enige informatie over de ouderdom van de foto's is te verkrijgen via
de Bing Image Analyzer tool.
Hier de permalink voor het betreffende gebied:
http://mvexel.dev.openstreetmap.org/bingimageanalyzer/?lat=51.26470897790225&lon=4.376678498438404&zoom=16
De data gegeven zijn afgeleid van de metadata van de image tiles zelf
en is niet altijd correct, maar geeft wel een indicatie.

Martijn van Exel +++...@rtijn.org
laziness – impatience – hubris
http://schaaltreinen.nl http://martijnvanexel.nl http://oegeo.wordpress.com/
twitter / skype: mvexel