Als Bing beschikbaar is in je regio, is de GPS inderdaad minder
relevant geworden. Daar heb je gelijk in. iPhone of niet.
Ik neem uit gewoonte en interesse nog steeds altijd mijn GPS-track op,
overal waar ik heen ga, en zou dus niet zonder mijn Garmin willen.

Martijn van Exel +++ m...@rtijn.org
laziness – impatience – hubris
http://schaaltreinen.nl http://martijnvanexel.nl http://oegeo.wordpress.com/
twitter / skype: mvexel