Julien,

I would have given you that information, if I had known that someone else
would update the wiki page.
I see that the coloured arrow is missing. It should be a yellow one. Did I
tag something incorrectly ?

Peter,

Ik heb deze week vakantie en heb nu wat tijd om wandelingen te maken. Zelf
woon ik in Reet, maar wandel niet uitsluitend daar. Het is wel eerder
toevallig dat ik de wandeling in Nijlen heb gedaan (gepaste afstand en nog
niet gedaan heeft wel geholpen bij de beslissing). Het is dus niet zo dat ik
me momenteel toeleg op Nijlen. Voorlopig wil ik eerst Reet en omstreken in
kaart brengen.

toch bedankt voor het aanbod.

met vriendelijke groeten

Marc