Deze mail heb ik verstuurd naar rendle:

Het is 1 van de vele gedurende de voorbije maanden, dus de kans is zeer
klein dat hij zich nog bedenkt, maar goed. Hoop doet leven.

Hoi Ivan,

Zo zal de kaart eruitzien vanaf de 2e april in jouw regio:

http://cleanmap.poole.ch/?zoom=12&lat=51.1261&lon=3.9787

Bedankt voor al je bijdragen, die nu dus verwijderd zullen worden, tesamen
met heel wat data die anderen later aan die objecten hebben toegevoegd,
maar we doen het wel opnieuw en uiteindelijk, zal het vele maanden of jaren
later, wellicht beter zijn dan voordien.

Hier en daar zullen we misschien nog wat kunnen redden, maar in die regio
ga ik niet bijzonder veel moeite meer doen. Het is gewoon teveel werk om
uit te zoeken wat jouw bijdragen waren op veel te veel objecten. Dus laat
de krater maar ontstaan en dan bouwen we het wel weer opnieuw vanaf nul op.

Van de ene kant moeten we natuurlijk jouw standpunt respecteren. Van de
andere kant word ik er wat depri van, vandaar mijn herhaalde vragen aan
jouw adres. Vanaf 31 maart zal ik je alleszins niet meer lastig vallen en
ik ben eigenlijk blij dat er eindelijk een datum is bepaald voor de
overgang, want tot voor kort was er wat mij betreft teveel onduidelijkheid
betreffende de licentie en het sleept al veel te lang aan.

mvg,