Wannes, wat bedoel je als je zegt dat je dubbele ways ziet? Ik heb hier en
daar ways moeten splitten en ook ergens een einde van een weg moeten
aanpassen. Hoe ga ik dat uitleggen? Ik zie dit vaker (bij de fietsroutes).
Een weg gaat van node A over B, C naar D. Maar in plaats van daar te
stoppen, gaat hij ook weer terug naar C. Het laatste stukje loopt dan
dubbel en je krijgt geen continue weg meer te zien in de relatieeditor van
JOSM, aangezien de eindnode niet de beginnode van de volgende weg is.

Het is normaal dat je in de relatieeditor van JOSM sommige ways in het rood
ziet. Die zitten meermaals in de relatie.

Jo