Het Engelse woord hiking betekent eigenlijk met de rugzak er een paar dagen
op uit trekken door de bergen of de wildernis. Ik ben het er eigenlijk niet
mee een dat Potlatch correct is, maar soit.

Dat is hier in Belgiƫ niet zo evident... foot is dus meer algemeen, hiking
meer specifiek. Dat is wat de opgelaaide discussie in Duitsland me geleerd
heeft.

Waarom vond ik het nodig om in de omringende landen te gaan vragen, of het
geen probleem vormde dat ik die grensoverschrijdende relaties zou
aanpassen? Wel, als ik dat niet had gedaan, waren er waarschijnlijk ook
problemen van gekomen. 't Is nu eenmaal een internationaal project en die
ncn en icn routes stoppen nu eenmaal niet aan de grenzen van ons kleine
landje. Voor zover ik weet lopen er geen routes doorheen de chunnel, dus in
de UK ben ik het niet gaan vragen. Ik zit trouwens niet op die mailing
lists. Die van de buurlanden wel, om te zien wat er daar gebeurt en om m'n
talen wat te oefenen.

Hun grootste bezwaar was wandelingen binnen een stad. Nu, die zou 'k
sowieso niet aanpassen. Ik wacht even af, of de discussie op tagging iets
oplevert en dan zal 'k de Belgische pagina aanpassen.

En ja, we zijn heel goed bezig.

Jo

Op 29 augustus 2012 23:14 schreef Ivo De Broeck
<ivo.debro...@gmail.com>het volgende: