Ben,

geen enkele van je links lijkt me te werken. De eerste 3 misschien omdat ik
nog geen login heb (krijg gewoon "about:blank", bij de 2 laatste kan de
server de bestanden niet vinden.

Wat ik een beetje jammer vond aan de flyers, is dat de nadruk precies nog
ligt op het inbrengen van  straten in onontgonnen (OSM-wise) gebieden. Dat
terwijl  het meeste werk dat nu in Europa gaat gaat om het aanvullen met
huizen, POIs, straat eigenschappen (snelheden, parkeren, ...) en slecht nu
en dan een straat in een nieuwe verkaveling. Is het niet een beetje
misleidende reklame op deze manier ?
Of de mensen een verkeerd idee geven van de huidige staat van de OSM map ?

just my .5 cent