Hallo Ben,

Wat de naam betreft, was ik me die bedenking ook aan het maken. Waar de
spelling afwijkt, was ik begonnen met name:DeLijn=oorspronkelijke naam.

Misschien moest 'k overal
Antwerpen/Gent/Hasselt/Genk/Maastricht/Tilburg/Brussel/Turnhout/Liège maar
weglaten.

Dat Premetrostation vind ik inderdaad ook wel wat overdreven, maar ze
beschouwen dat wel als deel van de naam.

Bij die ondergrondse trams had ik nog meer bedenkingen. De sporen worden nu
voor voorgesteld door 1 railway, maar in realiteit zijn dat er 2 die in
buizen boven elkaar liggen. 1 halte ligt dus eigenlijk op niveau -1, de
andere op niveau -2. Herinner ik het me goed dat bij Diamant de noordelijke
richting dieper ligt? Ik zou dat dus wel willen ontdubbelen in onze data.
Het is voor alle andere tramsporen in Antwerpen ook al gebeurd. Daarbij zou
ik ze dan niet vlak boven elkaar tekenen en ook geen nodes hergebruiken.

Jo

Op 17 maart 2013 14:16 schreef Ben Laenen <benlae...@gmail.com> het
volgende: