Het is zoals altijd met vrije software/content/wiki's: als je het zelf niet
doet, dan is het onwaarschijnlijk dat het zal gebeuren... Dus als je werk
ziet en je ziet het zitten om het te doen: gewoon voor gaan... Op een
bepaald moment kan het dan gebeuren dat anderen er ook in geïnteresseerd
raken en gaan meedoen.

Jo