>From the landing page:

"Het routenetwerk op deze site is met zorg samengesteld door Jan Kelder.
Klopt er iets niet? Meld 't dan aan hem
opjkel...@home.nl<jkel...@home.nl?subject=Fietsroutenetwerk>

(Delen van) deze planner mogen niet hergebruikt worden zonder toestemming
van de rechthebbenden, te weten Jan Kelder (de gegevens van het
routenetwerk) en JaVaWa GPS-tools (de planner zelf). Bepaalde informatie en
technieken zijn afkomstig van derden welke hieronder vermeld zijn;
informatie over de gebruiksrechten zijn via de gelinkte sites te vinden.
Het gebruik van deze planner is geheel voor eigen risico; er kunnen geen
rechten aan ontleend worden."

Martijn van Exel
http://oegeo.wordpress.com/
http://openstreetmap.us/