Ben,

Zelf ben ik ook van Geel. Ik ben momenteel na een tijdje op non-actief te
zijn geweest weer helemaal in de running voor het project. Ik richt me
voornamelijk tot Geel zelf. Mocht je vragen hebben of opmerkingen kan je
mij altijd contacteren. Momenteel ben ik bezig met de tot nogtoe onbekende
trage wegen op te sporen en ze op de kaart te plaatsen. Dat is niet simpel
omdat het stadsbestuur zelf nog geen inventaris heeft gemaakt van deze
wegen.

vriendelijke groeten,

Bart