Volledig mee eens. Ik heb hem ook een bericht gestuurd, met de vraag om
zich in te schrijven voor deze mailing list en de melding dat er een
actieve discussie aan de gang is i.v.m. zijn edits. We zullen zien of dat
iets oplevert. In ieder geval vind ik het idee om de situatie aan te
kaarten in de edit comments ook zinnig.

Maar het is inderdaad maar de vraag of hij ooit op z'n stappen terugkeert.
Het grootste probleem vormt echter het feit dat je niet weet wanneer hij
goedbedoeld of niet in jouw buurt voorbijkomt.

We kunnen allemaal wel een stukje monitoren, maar mijn edits gaan ook over
heel Vlaanderen. Het enige voordeel dat ik heb, is dat ik wat scripts kan
inzetten om te zien of m'n edits wel overeind blijven, maar ook dat geeft
weinig garanties, vooral als ik er niet meer aan toekom om deze scripts te
laten draaien.

Jo