Wow, merci @ Ben! :-)

Ik heb ook al een tijdje geleden ondertussen met CRAB gewerkt maar ken niet
zoveel details! Heb zelf eigenlijk wel wat fouten ontdekt. Maar dat
terzijde. Is er misschien een overzicht van gemeentes die alles up-to-date
hebben?

Kwestie van misschien met de die te beginnen?

Het manueel controleren is toch iets dat we gaan moeten doen hoe
onoverkomelijk het ook lijkt. Er is soms bestaande data waar adressen best
op toegevoegd worden.

Met vriendelijke groeten,
Best regards,

Ben Abelshausen