Regelmatig kom ik op wandelingen het bord C3 tegen. Een rond wit bord met
rode rand.  “Verboden toeging in BEIDE richtingen, voor iedere bestuurder.
Onderborden zijn mogelijk”. Dikwijls staat er een onderbord “Uitgezonderd
fietsers (bromfietsen A)” De laatste dagen zie ik regelmatig het bord C3,
zonder onderbord,  terwijl er toch een fietsroute aangeduid is. (knooppunten
of toeristische route).

In principe mag dus de fietser niet door want hij is een ‘bestuurder’ maar
anderzijds loopt er wel een officiële fietsweg. Hoe moet dit gemapt worden.

access: no  ; eventueel ‘designated’ als er “uitgezonderd plaatselijk
verkeer” onder staat.

bycicle: ??

Logisch is het bycicle: yes; maar correct zou zijn bycicle: no!

Guy Vanvuchelen