Wat de te volgen methodiek betreft en het lage aantal mensen die daarover
lijken te beslissen. Ik denk dat je gewoon iets moet opzetten en dan uitleg
voorzien aan geïnteresseerden. Zo hebben we het alleszins voor UrbIS
gedaan. eMerzh en ik hebben gezorgd dat er iets voorhanden is waar je in
OSM-context mee aan de slag kan en dan een poging gedaan om daar uitleg
over te verschaffen.

Ik zou me er niet teveel zorgen om maken dat we niet met 20 zijn om
oplossingen aan te reiken of een systeem uit te werken. Gewoon met 2 of 3
iets opzetten waarvan je zelf het gevoel hebt dat het vlot werkt.

mvg,

Jo