Heb er eens wat mee gedold. Naar mijn mening wat betreft het aantal clicks
niet zo veel verschil met het manueel overnemen met de JOSM adres preset
van adres gegevens uit de AGIV kaart (
http://ogc.beta.agiv.be/gdiviewer/?simple=true). Als er nu nog een
terugkoppeling was om vanuit JOSM weer op die gele druppel in
http://addr.openstreetmap.fr/vlaanderen/ te komen, dat zou wel handig zijn.
 Wat ik ook mis is een visuele indicatie hoeveel data al gedaan / nog te
doen is (een beetje zoals bij Urbis of bij maproulette, etc.).
Tenslotte is de user experience nogal belabberd (sorry als ik zo kritisch
ben). Zodra je de status in de "druppel" hebt aangepast is hij weg. Heb
niet eens de kans om commentaar of mijn naam in te geven...

Gilbert