Welkom op de mailing list Sus. Gilbert had me al verteld dat er een dappere
man was die in Mol huisnummers aan het toevoegen was en wat problemen heeft
met OSM-relaties.

Zelf gebruik ik nog steeds de wms link naar de meest recente AGIV
luchtfoto's
Glenn heeft zonet een mailtje geplaatst als reactie op een andere draad
(over een beginnende mapper) over hoe dat je de nieuwe foto's kan zien. Ze
hebben die op een andere plaats gezet.

Als je wil, kan  je ons (virtueel) vervoegen morgenavond via een google
hangout. Je hebt daarvoor een google account nodig. Ik zal morgen een link
op de lijst zetten (of je prive toesturen). Via een google hangout kan je
bv. zien wat er op mijn scherm gebeurt, en kan ik je zo misschien wat
wijzer maken ivm de relaties.

groeten