Die bedenking maakte ik me gisteren ook. In het geval van Urbis hebben we
bestanden ter beschikking gesteld met een hele gemeente tegelijk en dan zit
je met 2 lagen, maar als je die straat per straat binnenkrijgt via remote
control, kan je ze toch meteen in je actieve laag binnenhalen?

Wat je wel zou kunnen doen, is gebruik maken van de todoplugin, om te
zorgen dat je ze allemaal behandeld hebt voordat je gaat doorsturen naar de
server.

Jo