Ik denk niet enkel in Gent. In Antwerpen heb je dezelfde problemen.
Feitelijk overal waar de gebouwen dicht op elkaar staan, dus ook in
dorpskernen.

Ik loop dus regelmatig tegen de grenzen van wat je met AGIV foto's, CRAB
data en wikipedia kan bereiken. tenminste wat ik kan bereiken :-) Van zodra
we met de import gaan beginnen gaan meer mensen tegen deze grenzen lopen
denk ik zo.
Past een beetje in het kader van hoe controleer je de geimporteerde data

m.