Dag Iedereen,

Karel, jou verder helpen met je probleem is graag gedaan. Bedankt voor deze woorden vol lof.

Spijtig genoeg ben ik niet actief meer bezig met OSM en volg dus ook niet alle berichtjes op de mailinglijst. Maar desalniettemin sta ik wel open om jullie vragen en problemen omtrent de mailinglijst op te lossen.

Groeten,
Johan Huysmans
OSM-talk-be admin