Hallo,

Het lijkt me idd raar om name=jaagpad te gebruiken, maar het lijkt wel een standaard op 1ste zicht. Ben eens beetje verderop in mijn buurt gaan kijken, dit zijn de tags die na 8 revisies overeind bleven op het jaagpad langs de zenne. (het westelijk gedeelte dan).

https://www.openstreetmap.org/way/25352830

access=yes
bicycle=yes
foot=yes
highway=path
motor_vehicle=no
name=Jaagpad
surface=unpaved
tracktype=grade2
vehicle=no

Let op. dit is eigenlijk een van de jaagpad(en) langs weerskanten. Deze is wel een bekende weg voor fietsers en wandelaars, maar het echte jaagpad ligt aan de andere kant, en is gewoon gras (hoog soms). Daar staat ook bord C3.

Het eigenlijke jaagpad voor echte jagers is zelfs niet gemapt momenteel. Je moet het ook vinden, zie foto's van daarnet.

https://plus.google.com/101291905535513785025/posts/AfMtSddNdN5

Zoek de bollards.

path heeft anders wel mooie opties om het ontbrekende te taggen:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dpath
trail_visibility=bad
width=3

Volgens mij klopt er ook iets niet met de huidige keys. Tracktype is met highway=track , niet met path.

Glenn