Ja, ik was gisteren zeer verbaasd, toen ik een mail kreeg over een
wijziging aan een bushalte in Walloniƫ van 2 uur voorheen. Maar het was dus
gewoon een test van Marc.

Ik zal ze natuurlijk niet allemaal persoonlijk kunnen gaan surveyen, maar
ik was Vespucci nog 's aan het testen om er wat tags aan toe te voegen.

Helemaal handig vind ik die Vespucci niet. Ook al is het al enorm
verbeterd. Een foto nemen gaat nog altijd sneller, maar de instant
gratification factor is natuurlijk wel leuk. Vooral omdat dat ook vrij snel
zichtbaar is in de overlay met de wandelknooppunten, die je tegenwoordig
met Vespucci ook kan laten weergeven. Voor wandelknooppunten ben ik dus wel
bereid om er even wat meer tijd aan te besteden, omdat het me helpt om me
te oriƫnteren.

Gisteren dus wat huisnummers gaan mappen aan de andere kant van de
taalgrens, waar we voorlopig nog geen huisnummerdata kunnen importeren.

Om te weten waar je best foto's van kan nemen, is er een andere Android
app: OSMfocus, waarmee je kan zien wat er wel al in OSM aanwezig is en of
dat correct is.

Curieus hoe dat verder zal evolueren, nu we commentaar op elkaars
changesets kunnen geven.

Jo