Van: Jakka [mailto:vdmfrank...@gmail.com]
Verzonden: woensdag 5 november 2014 17:36
Aan: talk-be@openstreetmap.org
Onderwerp: [OSM-talk-be] Enkele uurtjes buiten surveye mappen.

Nog van de laatste aangename dag en temperaturen gebruik gemaakt om enkele
punten te controleren. Daarbij kwam ik tot de vaststelling dat dat niet zo
simpel en vlot verloopt. Ogen te kort en nota nemen in den beginne te
gedetailleerd en naar mate ik verder ging minder en minder, met het gevolg
éénmaal voor het toetsenbord en de krabbels naast me op bureau ik een mooie
namiddag heb doorgebracht in natuur maar te weinig 100% zekerheid bruikbaar
materiaal. Verdikke toch.
Hoe leggen jullie dat aan boord ? Via artikel Mapper van de maand las ik GPS en
recorder. Gebruiken jullie een bepaalde structuur van bekijken ?
Check list ?

Fijne mapping avond.

Jakka