Nog eens gekeken met behulp "?" en zie voor het ogenblik geen missing objecten meer.
Mogelijk hebben ze het zelf bemerkt of anderen dit gemeld.

Marc Gemis schreef op 7/11/2014 om 16:27:
de meeste mappers willen op osm.org <http://osm.org> echt wel meer
functionaliteit ivm mappen en minder voor "niet-ingewijden". Die kan je
misschien beter naar http://www.openlinkmap.org/ sturen. Die site
gebruikt dezelfde data, maar heeft wat meer eindgebruiker gerichte
functionaliteit: Popup voor POIs met extra informatie, wikipedia links,
voor haltes van De Lijn links naar de vertrektijden, afstand berekening
tot de dichtste bus/tram halte, zoeken binnen huidig zichtbaar deel, en
misschien nog wel wat features.

mvg

p.s. hoewel de last update date in September staat, zie ik toch data die
ik gisteren heb toegevoegd.

<vdmfrank...@gmail.com
<mailto:vdmfrank...@gmail.com>>:

    Fijne tool.
    Bij proberen zag ik ook 'missing' objecten.
    zoals [missing
    "nl.geocoder.search_osm___nominatim.admin_levels.level7"
    translation] Kortrijk
    Idee:
    Die 'missing' objecten weglaten wanneer je niet ingelogd bent.
    Heeft een cleaner zicht voor bezoekers.
    Jakka