Voor zover ik het begrepen heb, moet je zelfs nog helemaal niets kennen van
osm. De introductie die Jorieke gaat geven is voor de absolute beginner. De
bedoeling is om bv. ook medewerkers van hulpteams te laten kennismaken met
OSM.

De opsplitsing erna zal afhangen van het publiek denk ik. Dus het is best
wel mogelijk om mensen met jouw niveau wat verder te begeleiden. Aangezien
er niet verwacht wordt dat je ervaring hebt, gaat er ook minder of geen
focus gaan naar sessies voor gevorderden

Ik zou gewoon komen, je gaat er vast wat van opsteken.

met vriendelijke groeten

p.s. Jo en ikzelf gaan er ook zijn (naast Ben en Jorieke natuurlijk)
p.p.s Ben is momenteel met vakantie, daarom neem ik de vrijheid om hier te
antwoorden.