On 22-01-15 22:03, Jo wrote:
Hallo,

Wie gaat er naar FOSDEM volgend weekend? We hebben er zelfs een devroom dit jaar. Het is me niet helemaal duidelijk of we ook een stand hebben. Ik zal wel wat proberen te helpen, maar er zijn ook wel wat presentaties waar ik heen wil.

Op 6 october 2014 heb ik gepost
<quote>
OK, dan ben ik beschikbaar voor een halve dag, of als het grote nood doet voor twee halve dagen. Laat maar weten wanneer ik me waar aanmeld.
</quote>

en daar wil ik me graag aan houden - maar de grote stilte maakt me wat ongerust. Ik heb ook nog altijd geen flauw benul van de precieze plaats of een precies uur, vertel me gerust meer!

KA