Naar aanleiding van mijn eerdere bericht over de image links in taglocator en
de wijze waarop plaatjes als thumbnail worden afgebeeld, ben ik wat verder gaan
uitzoeken hoe die links er uitzien.
Hier mijn bevindingen:

Ik geef steeds de links naar de betreffende ways/nodes op OSM.

Eerst even de links die makkelijk naar een thumbnail kunnen worden omgezet:

1. http://www.openstreetmap.org/way/5013364

Hierbij wordt gelinkt naar http://upload.wikimedia .......

2. http://www.openstreetmap.org/way/32521896

Hierbij wordt gelink naar een plaatje op een prive/bedrijfs site

De links die niet (op eenvoudige wijze) tot een thumbnail kunnen worden herleid:

3. http://www.openstreetmap.org/node/2413530151

Hierbij wordt naar flickr verwezen

4. http://www.openstreetmap.org/way/116149697

De verwijzing middels: "File: ...."

5. http://www.openstreetmap.org/way/264783489

Verwijzing naar een plaatje op wikipedia (inderdaad NIET wikimedia)

6. http://www.openstreetmap.org/node/2412547967

Verwijzing naar een website waarop een plaatje is te zien. (Het plaatje is
echter in de link NIET opgenomen).

Ik heb het voorlopig zo opgelost in taglocator dat ik in de gevallen 1 en 2 de
thumbnail laat zien en in de  gevallen 2-5 gewoon de werkende link (maar dus
zonder Thumbnail) laat zien.
Bij situatie 6 zie je nog steeds een broken link plaatje.

Ondertussen zoek ik naar manieren om wél die thumbnail te kunnen laten zien.