Dag iedereen,

(in dutch only because this is for West-Vlaanderen specifically)

Westtoer wil graag OSM gebruiken voor hun toeristische geprinte kaarten. Nu
vragen zij zich een paar zaken af over kwaliteit:

- Hoe is de kwaliteit in WVL? En hoe kunnen ze dat in de gaten houden? Een
voorbeeld: Laatste 100 wijzigingen aan wegen/fietspaden.
- Hoeveel mappers zijn er ongeveer in WVL?
- Hoeveel updates zijn er per tijdseenheid/area.

Is er iemand die hiervoor een inspannigske wil/kan leveren om bovenstaande
statistiekskes te verzamelen? Ik denk aan Joost maar hopelijk zijn er nog
kandidaten.

En last, but not least:

- Hoe kunnen zij de community 'een extra impuls' geven?

In het kort zoeken ze voor de community-impuls naar iemand die de
west-vlaamse mappers wat wil vertegenwoordigen. Ik zie hier zelf het
potentieel voor gesponsorde mapping parties, een grotere zichtbaarheid voor
OSM, etc. maar ze is ruimte voor creativiteit hier. Ze vragen zich gewoon
af wat ze kunnen doen om de WVL-OSM community te ondersteunen, te helpen
groeien, etc...

Laat zeker weten als je dit ziet zitten. Laat je niet afschrikken voor de
workload want dat zal nogal meevallen denk ik.

Cheers,

Ben